The American Diet

Först och främst måste jag påpeka hur otroligt dåliga ni är på att kommentera! Det är sjukt tråkigt att skriva här och sedan gå in några dagar senare och inte ha fått några kommentarer över huvud taget. I så fall kan jag lika gärna skriva dagbok....

Men i alla fall, så tänkte jag förklara hur extremt dåligt jag äter numera. Att bo i USA är inget för hälsofreaks.. eller man kan nog vara ganska hälsosam, men jag är det då definitivt inte! Som ett exempel tänkte jag berätta gårdagens meny;

Fukost - Chokladmuffins och mjölk
Lunch - (skulle vara turkeygravey, vilken jag itne rörde) vitlöksbröd och penutbutter and jelly sandwish, mjölk
Kvällsmat - Slice av Pizza, Mtn Dew, KitKat, popcorn

Och ja, det var min dag. Dock äter jag klart bättre de dagar vi inte har match.. men match har vi en sisådär två/tre dagar i veckan. Underbart. Som tur är tränar vi ju som tokar...

PUSS /M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Du borde äta nyttigare mat när ni skall ha match/träning för att kunna prestera bättre.



Du kanske kommer att gilla maten jag lagar när du kommer hem? För vi kan inte grilla varje dag.

2010-02-03 @ 15:11:03
Postat av: L

Haha eller hur. Falukorv och makaroner lockar väll? Tunna som ostskivor och lite brända i kanten. Mums.



Men du lär ju vara kass i kistan med din kost? Typ asgasig iallafall? Haha. Fismaja!

2010-02-03 @ 17:43:36
Postat av: Mami

Ska bättra mig och kommentera allt du skriver!!! Du får inte sluta skriva, det är så himla kul att läsa.

Puss

2010-02-03 @ 18:13:31
Postat av: ida

hehe, antar att jag borde bli bättre...:D

2010-02-03 @ 19:01:15
Postat av: Johännie

Håller med Mami, du får absolut inte sluta skriva! Jag blir alltid lite extra glad i hjärtat när jag ser att det uppdaterats något från USA. Det är så oerhört exotiskt ;) Btw skulle jag överleva max två dagar om jag endast fick äta sånt där...

2010-02-03 @ 19:42:55
URL: http://linajohannaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

borde kanske förtydligat och skrivit "din Mami" eller nåt, men jag gissar att du fattade vad jag menade ;)

2010-02-03 @ 21:12:03
URL: http://linajohannaa.blogg.se/
Postat av: din bästaste bästa vän

Jag får inte heller mycket kommentarer..... eller mail. Och om jag var där skulle jag typ gå upp 10 kg/vecka... Har du gått upp mycket? Har du gravidmage och big ass nu?? Det skulle typ vara hysteriskt kul. Love you Majs <3

2010-02-03 @ 21:56:25
Postat av: farmor och farfar

Visst vet du att vi blir glada när du skriver och berättar vad du gör och äter!! Det är ju en intressant matsedel du har. Här äter vi som vanligt fläskfilé och liknande samt en och annan lax - och gröt till frukost. Stor KRAM, Maja och ha det så bra!

2010-02-03 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0