En liten update

Tackar för alla kommentarer! Hehe, menade inte att verka arg i förra inlägget, men se - det funkade! Det är faktiskt extremt tråkigt att skriva utan att få kommentarer, och jag blir så lycklig av att se era små kråkor! Jag överlever faktiskt min fina diet, troligen är det exakt så jag skulle äta om jag bodde ensam.. kanske. Ett tag åtminstone. Men nej annica, jag har inte gått upp överdrivet mycket i vikt, träning två timmar varje dag hjälper nog en del på det planet.

Och ja, varje dag utom söndagar är det verkligen träning. Till och med imorgon - lördag - klockan åtta a.m., altså åtta på morgonen. Wonderful! Kommer nog gå och lägga min igen när jag kommer hem.. Antagligen. Sedan på kvällen ska jag med Cami och några till på bio igen, denna gång film nummer två som jag la upp trailern av; Dear John. Ser fram emot den!

Annars då? Jo.. basketen tar slut om en vecka. Sedan vet jag inte rikigt vad som kommer hända. Dia ska ta mig till sina föräldrar några gånger, så jag kan få en fin bränna inför prom! De har nämligen ett solarium i källaren. Några av tjejerna i min skola ser redan ut som om det har varit sommar i månader, och prom är tre månader bort... vad ska man säga?

Haha, prom är redan vad alla pratar om.. vem går med vem? Har du din klänning än? vilka freshmen och sophomores ska gå? Men jag ska åtminstone trotsa hudcancer, och sola solarium ett par gånger. Bara för att jag är nordisk betyder det inte att jag behöver vara blekast på prom!

Annars är det golf jag funderar på, som jag antagligen redan har skrivit om förut.. och jag har nu kommit på en möjlig lösning på mitt måste-köpa-klubbor-för-miljontals-pengar-för-att-kunna-spela problem. Jag tänkte att skolan möjligtvis skulle hålla med om att det troligen är lite slöseri med pengar för min del, och möjligtvis kanske de har ett set någon stans undangömt som de kan låna mig... eller så kanske möjligtvis de vet någon som har ett extra set.

I alla fall så ska jag prata med Mr Dohrmann, min idrottslärare som också är golf coachen, menhan skrämmer mig en aning, hehe.. så jag kanske tar och pratar med någon i "the office" istället. Vi får se hur det blir. Fortsättning följer antar jag.

/M


Kommentarer
Postat av: Papsi

Kan du förklara för en analfabet vad "freshmen och sophomores" är?

2010-02-06 @ 10:42:28
Postat av: L

hänger du inte med pappsen?

2010-02-06 @ 11:17:58
Postat av: Johanna

Varför har jag ej hört om golf?! Jag är så stolt över dig :')

2010-02-06 @ 14:50:28
URL: http://linajohannaa.blogg.se/
Postat av: farmor och farfar

Sola ett par gånger du. Det skadar nog inte om det sker med förstånd. Lycka till med golfen - eller vad det nu blir! Kram!

2010-02-06 @ 16:57:26
Postat av: annicaaaaaa

Jag har spelat golf en gång! Det gick inte bra... men lycka till! :D

2010-02-06 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0