Yet another month

Idag är det första februari, vilket betyder att jag firar 6 månader in tha usa på torsdag! Kan ni förstå att jag har varit borta i ett halvår nu? Det kan inte jag. Det känns som om jag kom hit för en vecka sedan, men det känns som evigheter sedan jag vinkades av på Arlanda..

Det är nu också endast två månader tills jag ser papi och syster och syster igen! Längtar något otroligt! Ska bli svinkul att komma till New York! Och efter det har jag endast två månader kvar.. fyllda med saker att göra. Tiden kommer gå otroligt fort. Jag både vill och vill inte att den ska göra det.

Om två veckor avslutas min basketkarriär. En stark karräiär om jag får säga det själv - tv och en halv månads tränande och två och en halv minuts matchtid! Jupp, ni läste rätt - jag fick spela i torsdags! Bara för att vi var typ 20 poäng över West Liberty.. men i alla fall! Dominika och Janette var där och kollade också, dock var Dominikas reaktion på att jag spelade för första gången den kvällen "What? I totally missed that!" Aja, så kan det gå.

Puss på er där hemma! Innan ni vet ordet av är jag där igen! /M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Grattis till basketdebuten....

2010-02-01 @ 15:07:15
Postat av: L

du måste ha gjort starka intryck på plan, när dina närmaste inte ens märker att du spelar ;) fast se det positivt - du skämde iallafall inte ut dig!

2010-02-01 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0