A busy weekend

Det har hänt mycket denna helg! I fredags efter skolan och träningen plockade familjen McMahon upp mig och vi begav oss till Davenport. Jag och Dominika satt och pratade hela den 45-minutriga vägen dit. När vi kom fram mötte vi min family och åt på en amerikansk/mexikansk/asiatisk buffé! Riiktigt gott! Amerikaner gillar sina all-you-can-eat bufféer. Sedan släppte de av mig och Dominika på Target (en stor affär, typ som walmart) och vi traskade runt där medan alla andra hämtade upp McMahons nya möbler. Sedan åkte vi hem till dom och lastade av allt.

Sedan i lördags (eller igår kanske jag ska säga) spenderade jag större delen av dagen vid min dator. Jag kollade nämligen upp resor till New York! Efter mycket om och med hittade jag en resa som passade från en resebyrå som ville acceptera mitt svenska kort! Så den 28 mars är det jag som lämnar iowa för New York i fyra dagar! Wiihhoo! Uppleva new york - plus träffa de efterlängtade systrarna och papi! Wonderful! I CAN'T WAIT! Bara åtta veckor kvar!

På kvällen när allt var bokat och klart (YÄÄY) bestämde jag och min vän Cami att vi skulle på bio. Så vi åkte till Davenport (filmen vi ville se visades inte i Muscatine, som klart är närmre) och åt mat och sedan kollade på The Lovely Bones. Den där filmen ja la upp här förut. Riktigt bra måste jag säga! Lite smått rolig ibland, läskig och sorglig. Vi satt båda och kämpade mot tårarna där i slutet..

Idag (söndag) är det dags för mig att städa mitt rum igen! Det är extreeemt stökigt. Jag ska också tvätta kläder, vilket behovet för är enormt. Men, sedan vid tre-tiden ska vi åka till West Liberty, möta upp McMahons, och se Avatar i 3D! Första 3Dfilmen jag någonsin sett! Ska bli riktigt kul!

PUSS och hej! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0