Iceday

Blev väckt av Dia imorse, innan hon gick till jobbet. "No school today" meddelade hon. Jag somnade glatt om efter att ha stängt av väckarklockan. Vid tio vaknade jag igen. Varför skolan stängd? Ingen snöstorm ute. Bara regn. Inte kan dom väl vara rädda för lite regn? Nope. Efter en extra koll ut genom dörren så jag att det inte var regn - det var is! Det regnar is! Så istället för en snowday, har vi nu en iceday. Trevligt!



Jag har lust att gå på bio. Det finns två filmer för tillfället som jag vill se, en som kommer ut i februari. The Lovely Bones och Dear John. Ska nog se någon av dom snart.




Kommentarer
Postat av: Papsi

Grattis till dina fina betyg. Nu är det bara resten kvar. Ligg i så att du får ett plus (+) efter bokstäverna också.

2010-01-22 @ 15:58:19
Postat av: Mami

Dear john har premiär i Maj här i sweden! Vi ligger visst lite efter!

Ingen isdag här så det är bara att masa sig iväg till jobbet!

Puss

2010-01-23 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0