Sunny day

Sverige - vet ni vad? När solen i Iowa börjar lysa, såhär efter en evighetslång vinter, är den faktiskt vaarm! Det ligger fullt av snö på marken fortfarande, men när man står i solen känns det typ som sommar! Den Svenska solen kan lära en hel del från den Iowaianska solen. Och som ni kanske gissat, så är det soligt ute idag! Jag stog ute i min övertröja och frös inte ett dugg, jag ville nästan kavla upp ärmarna! Wonderful.

Sedan var jag också på Golfmöte idag, för att få mer info om Golfen som jag gärna skulle joina. Jag fick veta att den startar den 15e (liite kallt då..), men troligen kommer de inte golfa då utan bara prata.. eller nått. I alla fall, jag pratade med Amanda, som ska spela golf, och hennes komis Ashton (en tjej faktiskt.. vet inte hur man stavar hennes namn bara..), Amanda sa att hon trolgen kan ge mig sjkuts till och från golfen, och Ashton sa att hon har extraklubbor som jag kan få låna! Åh vad jag tycker om de små amerikanerna! När Dia kommer hem ska jag prata med henne om det. Såå, fortstättning följer, men just nu ser det ljust ut på golffronten!

PUSS/M


Kommentarer
Postat av: din nyfikna vän

Vad bra att du kanske kommer kunna spela majsen! och jag kom på en sak jag måste fråga, har du skor på dig inomhus? måste veta om du blivit amerikaniserad eller inte hehe

2010-03-03 @ 23:44:50
Postat av: Mami

Vad kul Maja att det kanske blir golf iallafall!

2010-03-04 @ 07:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0