Tomorrow

Mitt rum är i caos. Det är mitt i packning och städning, vilket inte är en bra idé att göra samtidigt.. plus tvättning. Har fortfarande ingen aning om vilka kläder jag ska ta med mig... det får visa sig när de är tvättade.

Jag är überexcited över att träffa papi, lisa och ida igen! Owieee! Kan inte vänta! Min iPod är fylld av Veronica Mars-avsinitt, så jag kommer troligen inte att dö av uttråkning på planen. Vet inte vad jag ska skriva... längtar jättemycket tills imorgon!

PUSSS /M

Kommentarer
Postat av: Papsi

Här är packningen i full gång. Vi ses i morgonkväll US-time.

2010-03-27 @ 19:16:48
Postat av: L

glöm inte din dåliga plattång! i need it. här är vi också überexcited, pappa glömde bara att nämna det. ida har nog lite resemage deluxe, men det erkänner hon såklart inte! snart ses vi. i det stora äpplet. can't wait! <3

2010-03-27 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0