Wodoo weekend

1)   2)   3)

Sedan i onsdags har Janette, Tom, Dominika och Ivai varit i Los Angeles på en EF conference. Därför har David bott här sedan i fredags. Deras två små hundar Spot (1) och Jack (3), har också bott här. Själv har jag inte gjort mycket mer än läst och slappat hela helgen.

Igårkväll kom Michael och David in i mitt rum och överföll mig med sina Nerf Guns, och försökte döda mig. När det inte riktigt fungerade drog dom sig tillbaka till Michaels rum och tillverkade Wodoo-dockor av mig (2), och kom in i mitt rum med dom och sköt dom istället. Den svartklädda dockans ansikte är messed up efter att Michael tuggat på den ett tag.. Jag är ytterst glad att wodoon inte fungerade.

Senare åkte jag och Dia till Muscatine för att se Alice in Wonderland i 3d. Det var coolt, tycker jag. Efter att ha kollat på den riktiga tecknade filmen tidigare samma dag, var det kul att se den nya. Jag gillade den, och det är sjukt hur bra Johnny Depp är på att spela halvt galen!

Imorse fick jag mig en efterlängtad pratstund med Annica över Skype. Fick se hennes lilla EBBE för typ tredje gången.. sjukt söt, och sjukt stor numera. Annica själv var söt hon också, bevisningen finns här under;



Ett tag efter pratstunden blev jag rekryterad till Jims sida av Nerf-kriget som höll på nere i källaren. Svinkul att skjuta folk! (lugn, kulorna är gjorda av typ skumgummi eller nått, så det gör inte speciellt ont att bli träffad) Vet inte vilken sida som vann kriget dock, jag och jim eller david och michael, det kändes lite som om alla var odödliga. Men kul var det!

TRE VECKOR TILLS NEW YORK, det ni världen! /M


pappa; nej converse kostar vanligtvis mer än $10, men dessa (höga, svarta) hittade jag på rea + att jag hade rabatt. Annars kostar dom nog runt typ $30-60, plus taxes. Blir snart galen på amerikanerna som aldrig räknar in the taxes i några priser förrän man betalar!

Kommentarer
Postat av: milla

jag hoppas att du köper med en massa New Yorkiska saker till mig :D <3 hahaha!

2010-03-10 @ 08:24:54
Postat av: Annica den bästa

men maja... jag la inte upp en bild på dig. men det lär ju bli ändring på det nu!!!!!!!!!!!!!!! håller på att göra wodoo-dockor av dig jag med nu. bara informerar.

2010-03-10 @ 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0