Last time in the Mall?

Sitter vid Dominikas dator eftersom internet har dott hemma hos oss.. och jag ska sova har inatt. Graduation narmar sig med stormsteg, och det ar endast tre dagar kvar i skolan for mig! Hjalp sa fort tiden har gatt! Jag borjar rakna alla sista-gangen-jag-gor-detta.. Som sista torsdag/fredag i skolan. Sista gangen jag har korlektion med Mrs Reuter. Sista.. jag minns inte allt..

Imorgon ska jag hem till Amanda. Hon och Cami har ordnat ett goodbye party till moi! Sa trevliga sma vanner jag har! Dom har ocksa skrivit varsin novell-lang halsning till mig i min yearbook! Kollade efter ett "I will miss you"-kort idag nar vi var in the Mall, men jag hittade inget... Far hitta pa natt annat att ge dom! Forslag?

Nej men nu ar det dags att sova. PUSSS! /M


OCH GRATTIS TILL MIN ALSKADE BASTASTE VAN I VARLDEN: ANNICA DELIIIN! SOM FYLLT ETT AR TILL SYSTEMET! HAR INTE SKRIVIT GRATTIS INNAN EFTERSOM INTERNET INTE FUNKAT. MEN GRATTIIIISS! OCH PUSS PA DEJ!

Kommentarer
Postat av: annica

TAAACK MAJSI!!! Satt precis och svor över att min bästaste vän inte har sagt grattis än, men där fick jag så jag teg! Gud nu är det bara två veckor kvar ju!!! Och jag har lite att berätta för dig tror jag.. ;D

2010-05-23 @ 12:39:57
Postat av: LI N N

cool header

2010-05-23 @ 13:30:34
URL: http://linnlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0