Stardust!

Jag kollade precis igenom mitt arkiv av skolarbeten. Måste hitta lite saker till en sak vi gör i skolan här. Men jag blev lite fascinerad över vad jag faktiskt har sparat... hahaha. Någon som kommer ihåg denna låt? Kanske dags att söka in till nästa års melodifestival! 

Stardust

D G D

Res med oss så får du åka vart du vill

A7 D A A7 D

Det kostar inget extra om du sitter still

 

 

D G D

Blir du trött på resan finns det en kupé

A7 D A A7 D

Den har många provat och det blev succé

 

Refr. D G D

Vill du ha jätteroligt kom och åk med oss

A7 D A A7 D

Skynda dig från jobbet så du kan släppa loss

 

D G D

I vårat tåg så finns det vatten, mat och bröd

A7 D A A7 D

Av alla som har ätit har ingen fallit död

 

D G D

I våra nya vagnar finns det eluttag

A7 D A A7 D

Vill du föna håret, gör det varje dag

 

Refr. D G D

Vill du ha jätteroligt kom och åk med oss

A7 D A A7 D

Skynda dig från jobbet så du kan släppa loss

 

D G D

När resan din är över och du har haft det kul

A7 D A A7 D

Hoppas vi att du kommer tillbaka nästa jul

 

Refr. D G D

Vill du ha jätteroligt kom och åk med oss

A7 D A A7 D

Skynda dig från jobbet så du kan släppa loss

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maria

haha tänkte faktiskt på den för inte så längesen..

2010-05-16 @ 01:27:32
Postat av: Dan

Då ska jag kolla upp det! Men den verkar inte finnas. Kollade upp lite nu verkar lite intressant hehe.



och förresten, vi skulle se eclipse va och se om vi fick med dom andra? kollade på oprah igår om filmen och Robert, taylor och kirsten var där, såg du det avsnittet? hehe. Har du kvar din hysteri och kärlek för dom? hehe

2010-05-17 @ 16:54:19
Postat av: annicaaaaaaaaa

det känns inte som att du har sagt grattis till mig..... :(

2010-05-20 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0