Twenty days and counting...

Sitter vid Amandas dator, darfor kommer ni fa lasa utan prickar! Kul for er! Vi ska aka tillbaka till skolan och kolla pa en film - Men who stare at goats. Tydigen visar de filmer i skolan lite da och da, och eftersom jag ar svensk och aldrig har kollat pa film i skolan efter skoltid, bestamde sig Amanda for att tvinga med mig. Egentligen kan det ha varit tvart om, jag ar inte saker. I alla fall ska vi dit. Det vet jag.

Jupp, sa ar det. Hmmm.
Nu ska Amanda hamta pop corn, sweet! Amerikaner ater pop corn nar som helst. De tycker att pop corn ar nyttigt. Jag kommer inte ata pop corn endast pa helger igen nar jag kommer tillbaka. Inte for att jag riktigt gjorde det innan.. hehe. men i alla fall. Chips har de ocksa forstort! Det ats vid alla dagens mal. Okej, kanske inte till frukost.

See you sweeden, /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0