Spring Showcase and Golf

Golfen är nu officiellt över för min del. Hade jag varit i Varsity skulle jag fortfarande spela, men jag är inte tillräckligt bra för det, och därför är min JVkarriär över. Det enda som är kvar är districts för att kvalificera oss till state. Troligen kommer dte inte hända. Inte för att det gör någon skillnad för min del, endast Varsity spelar i både districts och state. 

Spelade i mitt första meet i tisdags! Första och sista. Det var i West Branch (där president Herbert Hoover växte upp. hehe, presidenten som blev beskylld att ha varit orsaken till the Great Depression..) Hursomhelst, den golfbanan är extreeemt guppig (eller vad man säger... very hilly.) Upp och ner gick det. Hela tiden. Gick väl inge vidare för mig.. fast det gick bättre än Coach Grunder trodde det skulle gå. Vet inte om det är för att han har låga tankar om mitt golfspelande, eller .. tja det är troligen därför.

Ikväll har vi The Spring Showcase i skolan. Vi ska bland annat framföra "Neigbors Chorus," "I Carry your Heart," "Three Spanish Balads," och "Stars I Shall Find." Vi uppträder vid åtta, men Michael och the elementary school uppträder innan oss, vid halv sju, så jag åker dit då. Sedan på lördag har vi State Large Group Competition. Jupp, i USA tävlar man i allt - även i körsjungande. Det är i Tipton, och vi måste vara i skolan senast 7:40.. på morgonen, för att inte missa bussen. Wonderful!

Saknar er mer och mer nu när tiden på denna sidan jorden börjar rinna ut... Längtar tills den 3:e! Och den fjärde förståss, men jag gillar att flyga - så först längtar jag tills den 3:e... hehe. Men tiden går faktiskt riktigt fort! Nyss var det åtta veckor kvar. Nu är det bara fyra!

PUSS PÅ ER, /M

Kommentarer
Postat av: Mami

Stora kramar till dig! Snart ses vi! Puss

2010-05-07 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0